Μια νέα πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών έφερε στο φως την αντίληψη των πολιτών για την ποιότητα των παρεχόμενων δημοσίων υπηρεσιών, με την πρώτη έρευνα αξιολόγησης να ολοκληρώνεται τον Μάιο του 2025. Στόχος, η άντληση πολύτιμης πληροφορίας απευθείας από τους χρήστες των υπηρεσιών – τους πολίτες – ώστε να εντοπιστούν αδυναμίες και να δρομολογηθούν στοχευμένες βελτιώσεις. Η έρευνα, που θα διεξάγεται κάθε έξι μήνες, φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν διαρκή κύκλο ανατροφοδότησης, ωθώντας τους φορείς σε συνεχή επαγρύπνηση και προσαρμογή.