Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σητείας «Ο Μύσων» διοργάνωσε ανοιχτή συζήτηση–διάδραση με θέμα τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής–Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Η εκδήλωση είχε στόχο να φωτίσει βασικές πτυχές της ΔΕΠΥ και να ενισχύσει τον διάλογο μεταξύ σχολείου και οικογένειας.















