Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Συγχαρητήριο μήνυμα του Δημάρχου Σητείας για το Α΄ Λογοτεχνικό Φεστιβάλ

 https://scontent.fath2-1.fna.fbcdn.net/v/t39.99422-6/729953707_1677264700151947_5784170777686490135_n.png?stp=dst-jpg_tt6&cstp=mx2048x1409&ctp=s2048x1409&_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=ASEAC6tgk3oQ7kNvwHlQI9l&_nc_oc=Adp27HkVXXC4UhTwPsoGA4kaV3DTdeoxbx2B4BhixI4dt8GEJ5XUIjDvnjI2nvDv5s69pxdNxTRp0_dNNWSXyWOg&_nc_zt=14&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&_nc_gid=OBIjb-iD702PZLyuXhs15w&_nc_ss=782a8&oh=00_Af-NW77_iGd72cg7P_A4Svm61EirNPeNw0_aZp0XPStDig&oe=6A3F4C38

Μετά την ολοκλήρωση του Α΄ Λογοτεχνικού Φεστιβάλ Σητείας θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τη Στέγη «Βιτσέντζος Κορνάρος», την Αλίκη και το Γιώργο Γαλανάκη τους εμπνευστές και διοργανωτές του Φεστιβάλ, τους διακεκριμένους λογοτέχνες που το τίμησαν με την παρουσία τους, καθώς και όλους τους συντελεστές που εργάστηκαν για την άρτια διοργάνωσή του.
Η επιτυχημένη υλοποίηση του Α΄ Λογοτεχνικού Φεστιβάλ Σητείας γέμισε όλους μας με αισθήματα υπερηφάνειας για την πνευματική και πολιτιστική κληρονομιά αυτού του τόπου, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον που μπορούμε να οικοδομήσουμε πάνω σε αυτές τις στέρεες βάσεις.
Το Α΄ Λογοτεχνικό Φεστιβάλ Σητείας απέδειξε ότι η Σητεία μπορεί να φιλοξενεί και να αναδεικνύει διοργανώσεις υψηλού πολιτιστικού επιπέδου, δημιουργώντας γόνιμο πεδίο συνάντησης της λογοτεχνίας, της τέχνης και της κοινωνίας. Η ενθουσιώδης συμμετοχή και ανταπόκριση των συνδημοτών μας αλλά και των επισκεπτών επιβεβαίωσαν ότι ο πολιτισμός αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας του τόπου μας.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι η Σητεία δεν υπήρξε απλώς ο χώρος διεξαγωγής του Φεστιβάλ, αλλά η ψυχή του. Οι άνθρωποί της, η φιλοξενία της και η πολιτιστική της παράδοση συνέβαλαν καθοριστικά στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για όλους όσοι συμμετείχαν.
Είμαστε περήφανοι που ο τόπος μας αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης ενός νέου θεσμού με τόσο λαμπρές προοπτικές. Εύχομαι το Λογοτεχνικό Φεστιβάλ Σητείας να έχει μακρά πορεία, να εξελίσσεται χρόνο με τον χρόνο και να καθιερωθεί ως κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός για την Κρήτη και ολόκληρη τη χώρα.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους.
Με εκτίμηση,
Ο Δήμαρχος Σητείας
Γιώργος Ζερβάκης

Συνολικες προβολες σελιδας