Πραγματοποιήθηκε
συνάντηση εργασίας, με στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας της 7ης Υ.ΠΕ,
καθώς και με μηχανικούς από το ΤΑΙΠΕΔ, για αυτοψία και δρομολόγηση των
έργων ένταξης,
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την κα Σπανάκη Άρτεμις και τον κ. Κουγιουμτζή Ελευθέριο, Πολιτικοί Μηχανικοί της 7ης ΥΠΕ, καθώς και τους κ. Κούκο Γεώργιο και κ. Σερβετά Θωμά, Μηχανικούς του ΤΑΙΠΕΔ, για την άμεση ανταπόκριση τους, αλλά και τη βοήθεια τους για την υλοποίηση των έργων.
Η Αναπληρώτρια Διοικήτρια
Μαρία Δαρατσιανού

