![]()
Ήταν τα τέλη του ´90 όταν η περιφέρεια Κρήτης έριχνε τέσσερις
χαμοταράτσες πάνω στον ΒΟΑΚ, στα Χανιά, έξω από το Μπαλί, απέναντι από
τα ΚΤΕΟ στο Ηράκλειο και μία εδώ στην Μυρσίνη με σκοπό να φτιάξει
μαγαζάκια για λογαριασμό του ‘’Γρηγόρη, μικρογεύματα’’.
Η ένσταση μας, τότε, ως Προοδευτικός Σύλλογος Μυρσίνης, πέρα από την
οσμή σκανδάλου, ήταν οτι, πρώτον, δεν χρειαζόμαστε και άλλο
σουβλατζίδικο στην περιοχή και δεύτερο και το σπουδαιότερο, τον
περαστικό δεν θα πρέπει να τον σταματάμε έξω από το χωριό αλλά να τον
προτρέπουμε να μπει μέσα στο χωριό.
Ως Προεδρος του συλλόγου τότε, έκανα δημόσια αντιπαράθεση με την τότε
αντιπεριφερειάρχη κ. Ιωαννίδου και σε δια ζώσης συζήτηση στο γραφείο
της, κατέθεσα την πρότασης μου, η οποία ήταν η δημιουργία τουριστικού
περιπτέρου πληροφοριών και ένα μικρό εκθετήριο διαφόρων προϊόντων και
δράσεων της επαρχίας μας.
Το περίπτερο αυτό θα χρηματοδοτούσαν διάφορες επιχειρήσεις και δράσεις της επαρχίας μας με σκοπό την διαφήμιση τους.
Οι χορηγοί είχαν βρεθεί, το κόστος είχε καλυφθεί και έμενε η υλοποίηση του σχεδίου.
Μετά, όμως, από πολλά χρόνια ως πρόεδρος του συλλόγου αποσύρθηκα και
μετανάστευσα στην Θεσσαλονίκη (2001) το σχέδιο ατόνησε με αποτέλεσμα να
γίνει σουβλατζίδικο και πολύ αργότερα ‘’κουκουνάρι’’.
Τα τέσσερα αυτά περίπτερα ήταν, κατά την γνώμη μου, σκανδαλάκι της εποχής!
Μετά από περίπου δυο δεκαετίες το κτίσμα είναι και πάλι άδειο και ως εκ
τούτου προτείνω στον Δήμο Σητείας και ειδικά στην εταιρία ΜΑΔΕΣ Α.Ε.,
στην οποία προεδρεύει ο συνονόματος και χωργιανός Νίκος Μακρυνάκης-
Τσιφτές να το αναλάβει και να δημιουργήσει αυτήν την εστία πληροφορίας
που την χρειάζεται πάρα πολύ η επαρχία μας!
Συνήθως ο προορισμός των αμέτρητων οχημάτων που περνάνε μπροστά από το
σημείο, είναι το Βάι και τα αξιοθέατα στην ανατολική πλευρά της επαρχίας
προσπερνώντας την Σητεία.
Αν αυτό το περίπτερο δώσει την σωστή πληροφορία και ένα από αυτά τα
οχήματα μπει μέσα στην Σητεία και μέσα στα χωριά της και δεν
προσπεράσει, είναι πολύ μεγάλο κέρδος!
Έχουμε το ιδανικότερο σημείο για να διαφημίσουμε τα πλεονεκτήματα μας
και να δώσουμε τις πληροφορίες που χρειάζονται για να τα βρει ο
επισκέπτης και να τα απολαύσει!
Νομίζω οτι υπάρχουν και οι επιχειρηματίες, μικροί - μεγάλοι που θα μπορούσαν να στηρίξουν αυτό το σχέδιο.
Αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ένα μικρό έως μεγάλο λιθαράκι ανάπτυξης.
Νίκος Α. Μακρυνάκης
Κεραμίστας
Μυρσίνη- Μάρτης 2023