
Θα θέλαμε να συγχαρούμε, τον χρυσό Πανελληνιονίκη Με τιμή,
Ο Πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ
Κωστής Λυμπερίου, που τερμάτισε πρώτος στην πρώτη σειρά των 400μ. και τρίτος την δεύτερη μέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στα 200μ.
ανδρών στο 37ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου που
πραγματοποιήθηκε στο ΣΕΦ.
Πολλά Μπράβο στους προπονητές και τους γονείς που καθημερινά είναι δίπλα στους αθλητές μας και τους στηρίζουν όσο πιο πολύ μπορούν.
Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλα τα παιδιά καλή τύχη στα επόμενα μεγάλα βήματα τους εντός και εκτός αθλητισμού και τα προτρέπουμε με ήθος, πείσμα, εργατικότητα και προσήλωση να πορεύονται πάντα στη ζωή τους.
Μας κάνετε υπερήφανους!