
Aπό τον Δ.Ο.Κ.Α.Σ., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 1 Μαρτίου,
ώρα 18:30 στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας, έχει προγραμματιστεί εκδήλωση για τη Βράβευση των Αθλητών που διακρίθηκαν το 2022.


Aπό τον Δ.Ο.Κ.Α.Σ., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 1 Μαρτίου,
ώρα 18:30 στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας, έχει προγραμματιστεί εκδήλωση για τη Βράβευση των Αθλητών που διακρίθηκαν το 2022.
