Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

Βράβευση των αθλητών από τον Δήμο Σητείας

 

 Aπό τον Δ.Ο.Κ.Α.Σ., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 1 Μαρτίου,

ώρα 18:30 στο Πολύκεντρο  του Δήμου Σητείας, έχει προγραμματιστεί εκδήλωση  για τη Βράβευση των Αθλητών που διακρίθηκαν το 2022. 

 

 

 

Συνολικες προβολες σελιδας