
Χοροί, τραγούδια, λαμπιόνια και ξωτικά με τον Άη Βασίλη πρωταγωνιστή
Σχεδόν δυο μήνες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες του Οκτωβρίου η Σητεία εκπέμπει μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας.
Το βράδυ του Σαββάτου, πραγματοποιήθηκε το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου δίνοντας το σύνθημα για να ξεκινήσουν οι εορταστικές εκδηλώσεις.
Εκατοντάδες ήταν εκείνοι που έσπευσαν στην κεντρική πλατεία της Σητείας και μαζί τους και ο αγαπημένος μικρών και μεγάλων Άγιος Βασίλης.
Χοροί, τραγούδια, λαμπιόνια, ξωτικά κι ένα χριστουγεννιάτικο χωριό συνθέτουν το σκηνικό της μεγάλης γιορτής που έρχεται να φωτίσεις τις καρδιές όλων.
Πηγή : Nέα Κρήτη