Την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και ώρα 23:35 ζητήθηκε από το
αστυνομικό τμήμα Σητείας η συνδρομή της ΕΔΕΑΚ σε περιστατικό που
αφορούσε τον τραυματισμό ενός άνδρα στο κέντρο της πόλης.
Λόγω απουσίας ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ ο τραυματίας
μεταφέρθηκε από τρείς διασώστες της ΕΔΕΑΚ στο νοσοκομείο Σητείας, αφού
πρώτα του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες…, όπως αναφέρει ο Γιάννης
Δασκαλάκης από την ΕΔΕΑΚ.
Πηγή : Aνατολή