Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

Μεταφορά τραυματία στο νοσοκομείο Σητείας από την ΕΔΕΑΚ

 

Την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και ώρα 23:35 ζητήθηκε από το αστυνομικό τμήμα Σητείας η συνδρομή της ΕΔΕΑΚ σε περιστατικό που αφορούσε τον τραυματισμό ενός άνδρα στο κέντρο της πόλης.
Λόγω απουσίας ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ ο τραυματίας μεταφέρθηκε από τρείς διασώστες της ΕΔΕΑΚ στο νοσοκομείο Σητείας, αφού πρώτα του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες…, όπως αναφέρει ο Γιάννης Δασκαλάκης από την ΕΔΕΑΚ.
 
Πηγή : Aνατολή

Συνολικες προβολες σελιδας