Εικόνα κανονικότητας θυμίζει η κίνηση που καταγράφεται στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου από τον προηγούμενο μήνα μέχρι και σήμερα, αν και οι τιμές των καυσίμων σε συνδυασμό με πάγιες υποχρεώσεις των οδηγών δεν αφήνουν ακόμη περιθώρια στην Εταιρία να κάνει λόγο για κέρδη- παρά περισσότερο για αποφυγή ζημίας,
όπως δηλώνει στην ΑΝΑΤΟΛΗ και το δημοσιογράφο Νίκο Σγουρό ο αντιπρόεδρος Νίκος Καρπαθιωτάκης.Η κίνηση του Ιουλίου σημείωσε, όπως λέει, πορεία ακόμη καλύτερη από αυτήν του Ιουνίου, με την τουριστική κίνηση να είναι ιδιαίτερα αυξημένη (κυρίως με ξένους επισκέπτες) και με τα νούμερα να επιτρέπουν πλέον την αναγωγή σε επίπεδα κοντά σε αυτά του 2019, της τελευταίας προ πανδημίας χρονιάς.
Προκειμένου να μπορέσει να εξυπηρετήσει τους ξένους ως επί το πλείστον επισκέπτες που κάνουν τις εκδρομές και τις περιηγήσεις τους περιμετρικά του Δήμου, το ΚΤΕΛ ήδη έχει πληθύνει τα δρομολόγιά του τόσο προς τις πιο πολυσύχναστες Κοινότητες (Ελούντα, Κριτσά, Κρούστας) όσο και προς το Ηράκλειο.
Από τον Σεπτέμβρη θα αρχίσουν να εξυπηρετούν την ενδοχώρα και τα σχολικά λεωφορεία.
Ο κ. Καρπαθιωτάκης χαρακτηρίζει «απόλυτα προσεγμένη» την αύξηση των δρομολογίων, με τις αυξημένες τιμές των υγρών καυσίμων να μην επιτρέπουν αυτά να είναι ακόμη περισσότερα.
Η τάση της μικρής πτώσης των τιμών του πετρελαίου και στα πρατήρια του νομού Λασιθίου λίγο κάτω από τα 2 ευρώ τις τελευταίες εβδομάδες, δε λύνει, όπως λέει το πρόβλημα. «Αυτή η ελάχιστη μείωση μας βοηθά και μας δίνει κουράγιο να συνεχίσουμε, πάντως εάν οι τιμές ήταν ακόμη χαμηλότερες, θα είχαμε και ακόμη περισσότερα δρομολόγια», εξηγεί.
Η αλλαγή στόλου
Άλλωστε, οι οδηγοί έχουν παράλληλα επωμιστεί, όπως τονίζει, εδώ και δύο χρόνια και πολλά άλλα βάρη, ένα εκ των οποίων ήταν και η ανανέωση του «γηρασμένου» στόλου των λεωφορείων του ΚΤΕΛ (20ετίας και βάλε) που τους έχει «φορτώσει» με δανειακές υποχρεώσεις. «Αλλάζουμε τα λεωφορεία γιατί πρέπει να είμαστε έτοιμοι και ανταγωνιστικοί απέναντι στον οποιονδήποτε», σημειώνει.
Τα εισιτήρια
Όσο για τις τιμές των εισιτηρίων, αυτές έχουν παραμείνει για το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου σταθερές και αμετάβλητες, αφού καθορίζονται (σε αντίθεση με τις αεροπορικές ή ναυτιλιακές μεταφορές) από το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών.
Όπως έχει ήδη γράψει η ΑΝΑΤΟΛΗ, από την Ομοσπονδία έχει ζητηθεί μια μικρή αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου, προκειμένου να καλυφθεί έτσι ένα μικρό έστω μέρος από τα βάρη που αναγκάζονται να απορροφούν οι οδηγοί. Η απάντηση του υπουργείου ακόμη αναμένεται, σύμφωνα με τον κ. Καρπαθιωτάκη.
Σε όλο αυτό το περιγραφόμενο πλαίσιο, περιθώρια κέρδους για το ΚΤΕΛ «ουσιαστικά δεν υπάρχουν, περισσότερο προσπαθούμε να εξισορροπήσουμε και να μην έχουμε οικονομική ζημία».
Αστική Συγκοινωνία στην πόλη
Εξάλλου σε ό, τι αφορά την λειτουργία Αστικής Συγκοινωνίας στην πόλη του Αγίου Νικολάου (σ.σ. με ένα αστικό λεωφορείο, που έχει ήδη προμηθευτεί το ΚΤΕΛ), ο κ. Καρπαθιωτάκης αναφέρει πως το ΚΤΕΛ είναι έτοιμο και περιμένει την διεκπεραίωση των απαιτούμενων διαδικασιών από την πλευρά του Δήμου, προκειμένου το όλο εγχείρημα να ξεκινήσει.
ΝΙΚΟΣ ΣΓΟΥΡΟΣ
Πηγή : Ανατολή