Το
Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019 έφυγε από τη ζωή, ο συνταξιούχος συνάδελφός μας, Μαρκαντωνάκης
Μιχαήλ.
Το
ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας "ο Μύσων", μετά την αναγγελία
του θανάτου του συναδέλφου Μαρκαντωνάκη Μιχαήλ αποφάσισε ομόφωνα:
1) Να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
2) Να εκπροσωπηθεί το ΔΣ στην εξόδιο ακολουθία
3) Να δημοσιευθεί το παρόν ψήφισμα στον Τύπο
Καλό
σου ταξίδι αγαπημένε συνάδελφε κ Μαρκαντωνάκη Μιχάλη. Στην οικογένειά του, εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Η Γεν. Γραμματέας
