Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΤΕ

12096058_475812909255476_2268504828494666979_nΤο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λασιθίου υποστηρίζει τα δίκαια αιτήματα των εργαζόμενων στον ΟΤΕ και στηρίζει τι αγωνιστικές απεργιακές κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η ΟΜΕ-ΟΤΕ,
αντιδρώντας στην πρόθεση της Διοίκησης του Οργανισμού να προβεί σε απολύσεις με τη λήξη της συλλογικής σύμβασης.
Ζητά την προστασία των εργαζομένων και ΑΠΑΙΤΕΙ:
  • Ουσιαστικές αυξήσεις για όλους.
  • Υπογραφή ΣΣΕ στις θυγατρικές.
  • Τριετή ΣΣΕ.
  • Επαναφορά των μισθολογικών κλιμακίων.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Πηγή : Style 100Fm


Συνολικες προβολες σελιδας