Ο
Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας
διοργάνωσε για 4η φορά τη μεγάλη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση: "Ο Άγιος
Βασίλης έρχεται..."
Πηγή : SitiaFm 95.5

Ο
Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας
διοργάνωσε για 4η φορά τη μεγάλη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση: "Ο Άγιος
Βασίλης έρχεται..." 