Ο
κολυμβητής του Ολυμπιακού ξεκίνησε με το χάλκινο μετάλλιο την Παρασκευή
στο αγώνισμα των 1500 μέτρων ελεύθερο ενώ την Κυριακή ήταν σε καλύτερη
μέρα ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο αγώνισμα των 800
μέτρων. Επίσης με τους συναθλητές του κατέκτησαν τη 2η θέση δύο φορές σε
σκυτάλες 4x50 ελεύθερο και μικτής ομαδικής, με τη συγκομιδή των
μεταλλίων να ανεβαίνει στα 4!
Συγχαρητήρια Γιάννη και πάντα επιτυχίες!


