Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕΣ Του Παντελή Πετυχάκη

petixakis1
Του κ. Κουρουπάκη δεν του άρεσε η πρόταση μου να αποσυρθούν οι παλιοί Δήμαρχοι και να προωθήσουν νεότερους στη θέση του.
Ξέχασε όμως τι δήλωνε στις 12 Οκτωβρίου του 1990 που ήταν Δήμαρχος ο Νίκος ο Πετράκης και αυτός υποψήφιος. Θα του θυμίσω εγώ τι έγραφε.

«Χρειάζεται ανανέωση των στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης με νέους ανθρώπους με νέες ιδέες…..»
Όταν έγινε Δήμαρχος ο κ. Κουρουπάκης είχε μια τέτοια έπαρση που δεν υπολόγιζε την γνώμη της αντιπολίτευσης αλλά ούτε και των συνεργατών του.
Κάθε φορά που δεν συμφωνούσαμε στην εισήγηση του μας χαρακτήριζε  «εχθρούς και υπονομευτές της ανάπτυξης του τόπου» Εμένα, τον κ. Μεραμβελιωτάκη. – Ν.Ψαρομιχαλάκη, – Ν. Αντωνιδάκη, – Α. Αικατερινίδη.
Όταν υποβάλαμε προτάσεις και δεν τις έφερνε για συζήτηση, διαμαρτυρόμενοι μας έλεγε «ο λαός σας έβαλε στην γωνία».
Κατά τη συζήτηση ενός σοβαρού θέματος του Δήμου εγώ δεν συμφώνησα με την πρόταση του κ. Κουρουπάκη και κατάθεσα μια άλλη κατά την γνώμη μου καλύτερη. Τότε ο κ. Κουρουπάκης έθεσε το θέμα σε ψηφοφορία αλλά εξεπλάγην όταν ο σύμβουλος του συνδιασμου του (καλή του ώρα εκεί που είναι ) Ο Ιωάννης Αναγνωστάκης του Μιχαήλ είπε: «εγώ ψηφίζω την πρόταση του Πετυχάκη διότη είναι καλύτερη». Τότε ο κ. Κουρουπάκης σηκώθηκε όρθιος και χωρίς να ζητήσει το λόγο από τον πρόεδροτου ΔΣ του είπε με απειλητικό τρόπο «σου αφαιρώ το λόγο». Τότε ο Γιάννης του είπε «σ αυτήν την Δημοκρατία πιστεύεις;» και αποχώρησε από το συμβούλιο.
Με αυτές τις αρχές του κ. Κουρουπάκη πως σκέφτονται τις συνεργασίες οι συνυποψήφιοι για μελλοντική συνεργασία, αν ο κ. Κουρουπάκης δεν πάρει αυτοδυναμία;

Πηγή : Style 100Fm

Συνολικες προβολες σελιδας