«Με τη νέα σχολική χρονιά προ των πυλών το Υπηρεσιακό Συμβούλιο έχει προχωρήσει σε μία πρώτη απογραφή των υπαρχουσών αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Δυστυχώς και φέτος, όπως και τα προηγούμενα χρόνια υπάρχουν κενά τα οποία διογκώνονται λόγω των μηδενικών διορισμών.
Δεν υπάρχει πλήρης στελέχωση με αποτέλεσμα στην περιοχή της Σητείας να παρουσιάζονται ελλείψεις σε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Ακόμα μεγαλύτερες είναι οι ελλείψεις σε ειδικότητες και στην ειδική αγωγή, παράλληλη στήριξη. Πέρυσι, αλλά και πρόπερσι στην Σητεία κλείσαμε την σχολική χρονιά με πάνω από πέντε κενά. Το να κλείνει η σχολική χρονιά με τόσα κενά, είναι πολύ προβληματικό», σημείωσε ο κ. Αλεξάκης.
Τα κενά για την περιοχή της Σητείας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που αφορούν δασκάλους, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, ειδικής αγωγής πλησιάζουν τα 40!
Χαρακτηριστικό είναι το ότι ως προς τις ειδικότητες παραδοσιακά η Σητεία καλύπτεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής κι αγγλικών, αλλά από καμία σχεδόν άλλη!
Μονάδες ΖΕΠ, Τμήματα Υποδοχής
Επίσης ένα άλλο ζήτημα το οποίο είχε αναδείξει πολλάκις πέρυσι ο
Σύλλογος είναι και η στελέχωση των μονάδων ΖΕΠ, των τμημάτων υποδοχής,
καθώς η Σητεία είναι η μόνη πόλη στο Λασίθι που φιλοξενεί πρόσφυγες.«Από την πρώτη στιγμή αναδείξαμε το θέμα. Πιέσαμε πολύ πέρυσι και κάποια στιγμή ήρθε εκπαιδευτικός. Και τώρα από νωρίς πιέζουμε ως Σύλλογος για την στελέχωση των τμημάτων υποδοχής με προσωπικό.
Επίσης καταβάλλουμε προσπάθειες και στην δημιουργία δομών για την εκμάθηση των ελληνικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας στους πρόσφυγες, για να μπορέσει να πραγματωθεί και η κοινωνική τους ένταξη», πρόσθεσε.
Μάλιστα το καλοκαίρι ο Σύλλογος έκανε μαθήματα και στους ενήλικες πρόσφυγες με σκοπό την εκμάθηση ελληνικών ώστε να μπορούν να επικοινωνούν. «Θέλουμε αυτό να συνεχιστεί. Είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει βέβαια η πολιτεία να εξετάσει σοβαρά και να δημιουργήσει τις κατάλληλες δομές», συμπλήρωσε.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή