
Ως γενική παρατήρηση, θα του συνιστούσαμε πριν από οποιοδήποτε επόμενο δημοσίευμά να φροντίζει προηγουμένως να λαμβάνει αρμοδίως τη σχετική ενημέρωση προκειμένου να αποφεύγει τις ανακρίβειες. Επίσης θα πρέπει όταν επικαλείται τη Νομοθεσία, να το κάνει συνολικά και όχι επιλεκτικά.
Συγκεκριμένα :
- Ο Δήμος Σητείας από το 2014 (με τις αρ. πρωτ. 746 και 1118 επιστολές του Δημάρχου) έχει απευθυνθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίας για την επίλυση του προβλήματος.
- Η επιτροπή του άρθρου 3 του Ν. 2971/2001, μετά από πρόσκληση του Δημάρχου έχει προχωρήσει σε αυτοψία στο χώρο και έχει ήδη συντάξει το από 18/9/2015 πρακτικό της με το οποίο διαπιστώνει τη διάβρωση της ακτής και την επακόλουθη κατάρρευση του δρόμου.
- Γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Καραμανωλάκης ότι η νομιμοποίηση έργων εντός αιγιαλού δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση, αλλά απαιτεί σειρά μελετών και διαδικασιών.
- Επίσης πολύ καλά γνωρίζει ο κ. Καραμανωλάκης (αλλά το αποκρύπτει για προφανείς λόγους) ότι σύμφωνα με το άρθρο 12 του Ν. 2971/2001 που ο ίδιος επικαλείται, για τη μελέτη των έργων στον αιγιαλό δεν είναι φυσικά αρμόδιες οι Υπηρεσίες του Δήμου, αλλά η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής ενότητας Λασιθίου (ως διαδόχου της Νομ. Αυτ/σης) και η Δ/νση Λιμενικών έργων της Γ.Γ.Δ.Ε.
- Και βέβαια είναι αληθές ότι έχει ζητηθεί κατ’ επανάληψη από το Δήμαρχο η τροποποίηση του υφιστάμενου Νομικού πλαισίου το οποίο δυστυχώς δεν δίνει στους Δήμους καμία δυνατότητα άμεσης παρέμβασης σε έκτακτα ζητήματα αντιμετώπισης της διάβρωσης των ακτών.
Ο Πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ
ΑντιδήμαρχοςΤεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης
Λεωνίδας Τερζής