Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Τι απαντά ο πρώην Αντιδήμαρχος Σητείας που «ξηλώθηκε»

ΛΕΒΕΝΤΕΡΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ
Την απάντησή του για την «καθαίρεσή» του από το Δήμο Σητείας, με ανάκληση ορισμού από το Δήμαρχο, έδωσε σήμερα ο πρώην Αντιδήμαρχος και νυν Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Χαράλαμπος Λεβεντέρης.


Αναλυτικά η απάντησή του:
«Μόνο έκπληξη αλλά και πολλά ερωτηματικά προκάλεσε η χθεσινή απόφαση του κ. Πατεράκη να ανακαλέσει τον ορισμό μου ως Αντιδήμαρχο για το σημαντικό λόγο όπως επικαλείται ο ίδιος της πλημμελούς εκτέλεσης καθηκόντων μου!!
Την όλη προσπάθεια απαξίωσης προς το πρόσωπό μου δε χρειάζεται να τη σχολιάσω, παραμένοντας ψύχραιμος και συνεπής στις αρχές μου. Άλλωστε το έργο και τα διαπιστευτήριά μου τα κατέθεσα, όπως κατέθεσα και την ψυχή μου τα 3,5 αυτά χρόνια που προσέφερα τις υπηρεσίες μου στο Δήμο Σητείας.
Ας ερωτηθούν για αυτό οι συνεργάτες μου, οι προϊστάμενοι και Δ/ντές των Υπηρεσιών αλλά και οι εργαζόμενοι της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, Πρασίνου, Πολιτικής Προστασίας, Προγραμματισμού και όχι μόνο και τους ευχαριστώ όλους έναν-έναν από τα βάθη της καρδιάς μου για την άψογη συνεργασία που είχαμε. Άποψη βεβαίως έχουν σχηματίσει και οι συνδημότες μας οι οποίοι έχουν αίσθηση, κριτήριο και αντίληψη για την μέχρι τώρα παρουσία και προσφορά όλων μας στα κοινά.
Να ευχηθώ καλή συνέχεια στο έργο της παρούσας Δημοτικής Αρχής και να απευθύνω κάλεσμα στον κόσμο -τον οποίο και ευχαριστώ πολύ για την αμέριστη συμπαράσταση στο πρόσωπό μου- να σταθεί αρωγός σε ό,τι σωστό υλοποιείται προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Φυσικά και δεν θα προδώσω όλους αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους για να συνεχίσω να τους εκπροσωπώ στο Δημοτικό Συμβούλιο ως απλός σύμβουλος και ενεργός πολίτης καταθέτοντας παράλληλα τις επόμενες ημέρες δήλωση ανεξαρτητοποίησης.
Τέλος δηλώνω παρών στο προσκλητήριο της επόμενης ημέρας για την ανάδειξη και την πρόοδο του τόπου μας...»
(Φωτογραφία αρχείου)

Πηγή : Nέα Κρήτη

Συνολικες προβολες σελιδας