Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΥΝΟΥΠΙΩΝ.

Τα τελευταία χρόνια πολύς λόγος γίνεται για την αύξηση και τα προβλήματα των κουνουπιών.
Βέβαια η περιφέρεια έχει αναθέσει τους ψεκασμούς σε εργολάβους, αλλά κατά κοινή διαπίστωση δεν αποδίδουν όσο εμείς θα περιμέναμε.

Επειδή είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς που αντιμετωπίζω το πρόβλημα των κουνουπιών αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά με το θέμα αυτό και να το επιλύσω τουλάχιστον στο δικό μου χώρο.
Ένας επιπλέον λόγος που με έκανε να ασχοληθώ με την καταπολέμηση των κουνουπιών ήταν και η ευθύνη που έχω απέναντι στους πελάτες μου, αφού έχω ένα μικρό οικογενειακό συγκρότημα ενοικιαζόμενων δωματίων.
Τι κάνω λοιπόν για να αποτρέψω τον πολλαπλασιασμό των κουνουπιών αλλά και πως τα καταπολεμώ.
Επειδή τα δωμάτια βρίσκονται μέσα σε μια έκταση 6 στρεμμάτων κατάφυτη με πολλά φυτά, δέντρα και λουλούδια, δεν ποτίζω ποτέ την νύκτα. Ποτίζω μόνο
την ημέρα. Αδειάζω καθημερινά το νερό από όλα φρεάτια και δεν αφήνω νερό στα πιατάκια  στις γλάστρες. Έτσι δεν δίνω την δυνατότητα στα κουνούπια να πολλαπλασιαστούν.
Όσο για την καταπολέμησή τους έχω διαπιστώσει ότι το καλύτερο φάρμακο για την καταπολέμησή τους είναι το ICON 2,5 CS.
Η τιμή του είναι γύρω στα 50 ευρώ και βάζω σε μία ψεκαστήρα των 20 λίτρων το μισώ υγρό από το μπουκαλάκι.
Με αυτό ψεκάζω τους τοίχους γύρω – γύρω εξωτερικά όλων των δωματίων, τα πεζούλια, τους διαδρόμους, τις αλιτάνες, ακόμα και τα τριαντάφυλλα και όλα τα σκιερά μέρη.
Αυτό το κάνω δύο φορές τον μήνα.
Το αποτέλεσμα….Φανταστικό !!!
Ότι καθίσει πάνω στο τοίχο, ότι συρθεί κάτω, ότι καθίσει πάνω στα λουλούδια πεθαίνει ακαριαία. Κουνούπια, μύγες, μυρμήγκια, κατσαρίδες, μαμούνια, μαυροσκώληκες, σκορπιοί, πολυποδαρούσες ακρίδες, σκοτώνει τα πάντα εκτός από τις μέλισσες.
Εάν δεν ξεπλυθεί με νερό μπορεί να κρατήσει και ένα μήνα.
Είναι λίγο ακριβό αλλά είναι το καλύτερο από όλα όσα έχω δοκιμάσει.
Κάνω δύο ψεκασμούς τον μήνα και έχω λύσει το πρόβλημα των κουνουπιών αλλά και όλων των άλλων ενοχλητικών και επικίνδυνών μικροοργανισμών μια για πάντα..
Το συνιστώ σε όλους τους απαγγελματίες αλλά και στους ιδιώτες.
Είναι εντελώς ακίνδυνο για τον άνθρωπο άλλα θα πρέπει να τηρούνται οι οδηγίες χρήσης.

Φιλικά.

Γίωργης Πλατανάκης.

Κάτω Ζάκρος.
 

Συνολικες προβολες σελιδας