Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Συναυλία στήριξης για το Νοσοκομείο Σητείας (Video)


Οι ”ΚΑΦΕ ΑΜΑΝ” στηρίζουν την προσπάθεια του Νοσοκομείου Σητείας και σας προσκαλούν στη συναυλία τους το βράδυ της Παρασκευής 25η Μαρτίου στις 21:00 μ.μ στο Πολύκεντρο.
Είσοδος 5 ευρώ. Kάλεσμα προς όλους τους Σητειακούς έκανε, μιλώντας στον Sitia FM 95,5 MHz, η διοικητική διευθύντρια του Νοσοκομείου Σητείας Ειρήνη Καραγιάννη για να στηρίξουν άλλη μια φορά το Νοσοκοκομείο της πόλης μας.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας