Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Η πίτα του Φυσιολατρικού Ορειβατικού Συλλόγου Σητείας

Την Κυριακή το βράδυ παρουσία αρκετών μελών και φίλων του ο Φυσιολατρικός Ορειβατικός Σύλλογος Σητείας έκοψε την βασιλόπιτα.

Η πολύ όμορφη εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο εστιατόριο «Κρητικό Σπίτι», του οποίου τα εκλεκτά εδέσματα απόλαυσαν οι συμμετέχοντες.
«Βρεθήκαμε απόψε όλοι εδώ για να περάσουμε καλά, να ξαναβρεθούμε με φίλους», ανέφερε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γιάννης Δασκαλάκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας