Η πολύ όμορφη εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο εστιατόριο «Κρητικό Σπίτι», του οποίου τα εκλεκτά εδέσματα απόλαυσαν οι συμμετέχοντες.
«Βρεθήκαμε απόψε όλοι εδώ για να περάσουμε καλά, να ξαναβρεθούμε με φίλους», ανέφερε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γιάννης Δασκαλάκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή