Μέχρι στιγμής, στις όποιες συζητήσεις κάνουμε με την Πολιτική Αεροπορία, δεν μας έχει αναφερθεί κάτι τέτοιο. Και δεν νομίζω ότι μπορεί να ισχύσει από την στιγμή που δεν υπάρχει πρώτα μια πληροφόρηση».
«Για εμάς», συνέχισε, «εξακολουθεί να ισχύει η άποψη σύμφωνα με την οποία το αεροδρόμιο, ναι μεν είναι δημοτικό, αλλά επειδή ο Δήμος δεν μπορεί να προχωρήσει σε παρεμβάσεις, δεν μπορεί να αξιοποιήσει την όποια -διαφορετική ίσως- λογική για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο αεροδρόμιο έχοντας και κάποια οικονομικά οφέλη από την λειτουργία των υπηρεσιών του, επειδή δεν τα έχει αυτά, το καλύτερο θα ήταν να αναλάβει η ΥΠΑ το αεροδρόμιο, να γίνει κρατικό, για να αποκτήσει ξεχωριστό Οργανισμό. Να μπορούν να γίνουν διορισμοί, να εξασφαλιστεί η συνεχής λειτουργία των υπηρεσιών καθαριότητας, της συντήρησης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, της αναβάθμισης των υπηρεσιών πυρόσβεσης, των υπηρεσιών αστυνόμευσης κι όλα όσα συνεπάγονται ένα ολοκληρωμένο οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του Αεροδρομίου».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή