Κάποιος ή κάποιοι πέταξαν κρέας με φόλα στο προσωρινό καταφύγιο, στα πρώην σφαγεία όπου φιλοξενούνται αδέσποτα σκυλιά της περιοχής. Τα ζώα έφαγαν το κρέας, με αποτέλεσμα να δηλητηριαστούν. Από τύχη και χάρις στην παρέμβαση των μελών του Φιλοζωικού Συλλόγου Σητείας, ο αριθμός των νεκρών σκυλιών δεν υπήρξε μεγαλύτερος.
Για το περιστατικό σχηματίστηκε δικογραφία.
Την προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σητείας.
Μ.Ψ.
Πηγή : Ανατολή