Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Συναυλια στηριξης για το Νοσοκομείο Σητείας

11069338_803589283063880_950811661_oΟι ”ΚΑΦΕ ΑΜΑΝ” στηρίζουν την προσπάθεια του Νοσοκομείου Σητείας και σας προσκαλούν στη συναυλία τους
το βράδυ της Παρασκευής 25η Μαρτίου στις 21:00 μ.μ στο Πολύκεντρο.
Είσοδος 5 ευρώ

Πηγή : Style 100 fm

Συνολικες προβολες σελιδας