Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Η Σητεία θα παρουσιαστεί και στην Έκθεση του Παρισιού

Η Σητεία θα συμμετάσχει και στην τουριστική έκθεση, που θα ανοίξει τις πύλες της την Πέμπτη στο Παρίσι.

«Στόχος στην έκθεση της Γαλλίας», ανέφερε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Σητείας Γιάννης Κακουράκης, «είναι η περαιτέρω προβολή της Σητείας, δεδομένου ότι ήδη η περιοχή προσελκύει πολλούς επισκέπτες από την συγκεκριμένη χώρα.
Σκοπός μας είναι η εδραίωση της περιοχής της Σητείας, την οποία επισκέπτονται εδώ και χρόνια πολλοί Γάλλοι τουρίστες. Θέλουμε όμως το τονώσουμε περαιτέρω το ενδιαφέρον που καταγράφεται, να ενημερώσουμε για τα νέα δεδομένα όπως η ένταξη στο παγκόσμιο δίκτυο Γεωπάρκων και φυσικά οι δυνατότητες του νέου αεροσταθμού. Να προβάλουμε περισσότερο την περιοχή μας με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας