προσφέροντάς της τον θυρεό της μονάδας και το διοικητικό τζόκεϊ ως αναμνηστικό, αλλά και σαν ένδειξη αναγνώρισης των υπηρεσιών που προσφέρει η ομάδα κατά το διήμερο εορτασμό του Αγίου Ισιδώρου στη Βάση του Κυριαμαδίου, αλλά και γενικότερα στην τοπική κοινωνία.
Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό εκατέρωθεν. Ο Διοικητής εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια και δήλωσε υποστηρικτής του έργου της ΕΔΕΑΚ: «Με εσάς εκεί, αισθάνομαι εκείνες τις μέρες μεγαλύτερη ασφάλεια», είπε.
Πριν την απονομή ο διοικητής της βάσης και το προσωπικό παράθεσαν γεύμα στην ομάδα.
Πηγή : Ανατολή