Στα περισσότερα σχολεία της πόλης πραγματοποιήθηκαν γιορτές με την στήριξη των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων δίνοντας χαρά στα παιδιά, που απόλαυσαν νόστιμα εδέσματα.
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας για όγδοη συνεχή χρονιά οι γονείς ανέλαβαν δράση και δημιούργησαν μία όμορφη εκδήλωση για τα παιδιά με την συμμετοχή του εκπαιδευτικού προσωπικού. Από νωρίς το πρωί στήθηκαν οι ψησταριές και τα παιδιά με αποκριάτικη αμφίεση γεύτηκαν νόστιμα σουβλάκια.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή