που συμπεριλαμβάνουν και το αεροδρόμιο της Σητείας. Όπως διαπιστώσαμε όλοι κι όπως ανέφερα κι εγώ βάσει της ενημέρωσης που είχα από τις αρμόδιες υπηρεσίες, δεν υπάρχει κατάργηση καμίας γραμμής.
Όμως σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα, δυστυχώς δεν μπορεί, δεν κατορθώνεται μία διαδικασία να ολοκληρωθεί εμπρόθεσμα, με αποτέλεσμα να δοθεί παράταση και στις υπάρχουσες συμβάσεις για τις άγονες γραμμές, μέχρι τον Σεπτέμβριο. Μέχρι να ολοκληρωθεί η κανονική διαγωνιστική διαδικασία, στην οποία από ό,τι γνωρίζουμε θα συμμετάσχουν πάλι οι εταιρίες που εκτελούν και σήμερα τα δρομολόγια, δεν ξέρουμε αν υπάρχουν και καινούριες. Το θέμα όμως περί κατάργησης των άγονων γραμμών δεν ισχύει».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : ανατολή