στον ιστό της πόλης με στόχο τη βελτίωση του μικροκλίματος της περιοχής» αντί του ποσού 62.082,20€ ( με Φ.Π.Α.).
Η πίστωση προέρχεται από πόρους του Προγράμματος «Αστική Αναζωογόνηση 2012 – 2015» του Πράσινου Ταμείου.
Μετά το πέρας εκτέλεσης των εργασιών δενδροφύτευσης θα υλοποιηθεί ένας βασικός στόχος που έχει θέσει η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να επιτευχθεί η περιβαλλοντική και αισθητική αναβάθμιση του ιστού της πόλης, ενώ προτίθεται να συνεχίσει ανάλογες παρεμβάσεις και στο μέλλον.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΗΤΕΙΑΣ
Πηγή : Ανατολή