εκπροσώπησαν την ευρύτερη περιοχή στην τουριστική έκθεση του Παρισιού από 17 έως 20 Μαρτίου.
Το κόστος του περιπτέρου στην έκθεση ανέλαβε ο Οργανισμός Ανάπτυξης Σητείας.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων κ. Κακουράκης είπε στην ΑΝΑΤΟΛΗ ότι τα αποτελέσματα από την παρουσία της Σητείας στη συγκεκριμένη έκθεση είναι σαφώς θετικά. Όπως ανέφερε, η συμμετοχή της περιοχής στην έκθεση κοινού της Γαλλίας αποφασίστηκε λόγω του ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών στην Σητεία προέρχονται από την Γαλλία. Προκειμένου λοιπόν να τονωθεί η παρουσία της περιοχής στην χώρα – κάτι που δεν γινόταν όλα αυτά τα χρόνια – αποφασίστηκε η συμμετοχή της περιοχής στην έκθεση του Παρισιού.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή