Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Προβολή της Σητείας στο Παρίσι

Επέστρεψε από τη Γαλλία η σητειακή αντιπροσωπεία, που, αποτελούμενη από τις κυρίες Πόπη Αρετάκη, Ιζαμπέλ Τιένγκου και τον κ. Γιάννη Κακουράκη,
εκπροσώπησαν την ευρύτερη περιοχή στην τουριστική έκθεση του Παρισιού από 17 έως 20 Μαρτίου.
Το κόστος του περιπτέρου στην έκθεση ανέλαβε ο Οργανισμός Ανάπτυξης Σητείας.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων κ. Κακουράκης είπε στην ΑΝΑΤΟΛΗ ότι τα αποτελέσματα από την παρουσία της Σητείας στη συγκεκριμένη έκθεση είναι σαφώς θετικά. Όπως ανέφερε, η συμμετοχή της περιοχής στην έκθεση κοινού της Γαλλίας αποφασίστηκε λόγω του ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών στην Σητεία προέρχονται από την Γαλλία. Προκειμένου λοιπόν να τονωθεί η παρουσία της περιοχής στην χώρα – κάτι που δεν γινόταν όλα αυτά τα χρόνια – αποφασίστηκε η συμμετοχή της περιοχής στην έκθεση του Παρισιού.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας