Σχετική απόφαση έλαβε πρόσφατα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σητείας.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αντιδήμαρχος κ. Λεωνίδας Τερζής τόνισε ότι «ο Δήμος Σητείας επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία για το συγκεκριμένο ζήτημα, δεδομένου ότι στο μεν πρώτο κτίριο στεγάζονται οι υπηρεσίες του ΔΟΚΑΣ -και όχι μόνον- οπότε πρόκειται για ένα κτίριο στο οποίο εργάζεται και χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος, ενώ είναι αυτονόητο ότι το κτίριο του Γυμνασίου χρησιμοποιείται από πολλά παιδιά και συνολικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Επιδίωξή μας τα κτίρια να είναι σε καλή κατάσταση».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή