Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Μελέτες για «Έλενα» και Γυμνάσιο Σητείας για την στατική αποκατάσταση των δύο κτιρίων

Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία για την απ’ ευθείας ανάθεση της Μελέτης Στατικής Έρευνας και της Μελέτης Αποκατάστασης του δημοτικού κτιρίου πρώην ξενοδοχείου «Έλενα» και του Γυμνασίου Σητείας.
Σχετική απόφαση έλαβε πρόσφατα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σητείας.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αντιδήμαρχος κ. Λεωνίδας Τερζής τόνισε ότι «ο Δήμος Σητείας επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία για το συγκεκριμένο ζήτημα, δεδομένου ότι στο μεν πρώτο κτίριο στεγάζονται οι υπηρεσίες του ΔΟΚΑΣ -και όχι μόνον- οπότε πρόκειται για ένα κτίριο στο οποίο εργάζεται και χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος, ενώ είναι αυτονόητο ότι το κτίριο του Γυμνασίου χρησιμοποιείται από πολλά παιδιά και συνολικά την εκπαιδευτική κοινότητα. Επιδίωξή μας τα κτίρια να είναι σε καλή κατάσταση».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας