στις 6.30 το απόγευμα στο χώρο του ΕΠΑ.Λ., όπου και φιλοξενείται.
Θα ήταν μεγάλη χαρά για τους εκπαιδευόμενους, τους εκπαιδευτές και τη Διεύθυνση του σχολείου να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.
Η διευθύντρια του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ιεράπετρας και Παραρτημάτων Σητείας και Αγίου Νικολάου
Φιοράκη Μαρία
Πηγή : Ανατολή