Την Καθαρά Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016,θα αποχαιρετήσουμε τις Απόκριες και θα υποδεχτούμε τη Σαρακοστή σε μια ημερήσια γιορτή
-η οποία αναλόγως καιρού θα λάβει χώρα μέσα ή και όξω και πέριξ- στη Φάμπρικα του Προοδευτικού Συλλόγου Μυρσίνης.
Η μάζωξη θα περιλαμβάνει τα περσινά, τα προπέρσινα, ίσως κάτι παρά πάνω και...ό,τι βρέξει, βρέξει δε βρέξει, ας κατεβάσει.
Σας περιμένουμε!

