συμμετέχει στα παλλαϊκά συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν στο Νομό μας, για το ασφαλιστικό την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016.
Εκφράζουμε την έντονη αντίθεση μας για το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.
Καλούμε τα Φροντιστήρια μέλη του Συλλόγου μας να παραμείνουν κλειστά κατά τις ώρες των κινητοποιήσεων, και τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στις προγραμματισμένες κινητοποιήσεις.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι