Ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Σητείας κ. Γιάννης Κατσαράκης στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε και στη διαμορφούμενη στον χώρο της υγείας κατάσταση και στα πολλαπλά προβλήματα του ιατρικού κλάδου. Τόνισε ότι «με την κρίση έχουν πληγεί βαρύτατα η υγεία και οι επαγγελματίες της υγείας. Δεν είναι προνομιούχοι οι ιδιώτες ιατροί στη Σητεία με την χαμηλή επίσκεψη που λαμβάνουν, ούτε οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ, που δίνουν χρήματα από το μισθό τους για να αγοράζουν υλικά στο Νοσοκομείο και να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή