Με πανό και δυναμικά συνθήματα πραγματοποιούν πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω
από το Υπουργείο Υγείας οι εργαζόμενοι, μεταξύ αυτών και εκπρόσωποι του
νοσοκομείου Αγίου Νικολάου(στην κεντρική φωτογραφία).Προχώρησαν και σε
κατάληψη του κτιρίου.
Τα πανό μιλούν μόνα τους
Προσλήψεις μέσω τηλεόρασης
Για «εργαζόμενους- λάστιχα, δεκάδες χρωστούμενα
ρεπό και οριακές καταστάσεις στις κλινικές» έκαναν λόγο οι εργαζόμενοι
του νοσοκομείου Aγίου Νικολάου.
Μεταξύ άλλων σημειώνουν:
«Το ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3 προβλέπει την κατανομή της
Μισθολογικής δαπάνης σε συνάρτηση με τις δεξιότητες, τις επιδόσεις και
τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων.Με το υπό ψήφιση Σύστημα Αξιολόγησης η
κυβέρνηση κατηγοριοποιεί τους υπαλλήλους προκειμένου να εφαρμόσει την εν
λόγω Μνημονιακή δέσμευση.
Δεν θα το επιτρέψουμε.
Θα κηρύξουμε ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ και θα κινηθούμε με βάση την απειθαρχία - ανυπακοή (όπως με την προηγούμενη Αξιολόγηση).
Το πράττουν με το σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης,
αφού με την προωθούμενη μεταρρύθμιση ζητούν να πληρώσουμε εμείς τις
διαχρονικές ευθύνες των πολιτικών που ασκήθηκαν, με τις οποίες
καταληστεύθηκαν τα αποθεματικά των Ταμείων Κύριας και Επικουρικής
Ασφάλισης. Εξαφανίζουν την κρατική χρηματοδότηση, μετατρέποντας τις
συντάξεις σε προνοιακά επιδόματα.
Με το Φορολογικό και Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο
επιδιώκουν να τροποποιήσουν το παραγωγικό μοντέλο της Χώρας, διαλύοντας
τομείς που διαθέτουμε συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως η γνώση, η υψηλή
τεχνολογία, ο πρωτογενής τομέας, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ο
τουρισμός. Εκμεταλλευόμενοι τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών,
εξαιτίας των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, προωθούν τις επενδύσεις στα φτηνά εργατικά
χέρια, για την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών συμφερόντων.
Διεκδικούμε την ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΒΑΕ με βάση την πρότασή μας.
Το ίδιο πράττουν με το ΕΣΥ, το οποίο απαξιώνουν,
διαλύουν, ιδιωτικοποιούν και οι πολίτες καλούνται να βάζουν το χέρι όλο
και πιο βαθιά στην τσέπη, με έμμεσα ή άμεσα χαράτσια, για την αγορά των
υπηρεσιών.
Το ΕΣΥ βρίσκεται σε οριακό σημείο λειτουργίας από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση.
Από τον προϋπολογισμό του έτους 2016 προκύπτει
ότι εφέτος θα επιχορηγηθούν με 1,15δις ευρώ, τη στιγμή που οφείλουν
στους προμηθευτές πάνω από 2 δις ευρώ. Ταυτόχρονα εφέτος επιβαρύνονται
με το κόστος χορήγησης των ακριβών φαρμάκων, που πέρυσι χορηγούσε ο
ΕΟΠΥΥ. Τα Ταμεία των Νοσοκομείων είναι άδεια. Αδυνατούν να προμηθευτούν
υλικά και φάρμακα. Κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές.
Προσλήψεις μέσω τηλεόρασης
Προσωπικό προσλαμβάνεται μόνο μέσω τηλεοράσεως.
Αποχώρησαν 20.000 υγειονομικοί τα έξι τελευταία έτη των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ και
δεν έχει προσληφθεί ούτε ένας. ΨΕΜΑΤΑ του Πρωθυπουργού και των Υπουργών
της Υγείας οι ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ. Η μία στις τρεις είναι κενές οι
οργανικές θέσεις. 30.000 είναι οι κενές οργανικές θέσεις. Μία
Νοσηλεύτρια τη βάρδια σε κάθε κλινική των 40 Ασθενών».
Πηγή : Nέα Κρήτη