Ο Μ.Καμπιτάκης διευκρινίζει επίσης ότι δεν
πρόκειται οι αγρότες της Κρήτης να μπουν σε διαδικασία διαλόγου με τον
πρωθυπουργό αν δεν αποσυρθεί η σημερινή πρόταση και δεν ξεκινήσει
διάλογος από την αρχή.
Αιχμές για πιθανές μεμονωμένες κινήσεις «Αν κάποιος μεμονωμένα βρίσκεται ανάμεσα τους δεν εκπροσωπεί την Κρήτη αλλά θα είναι πιθανότατα κάποιος κομματικός που του τράβηξαν το αυτί» πρόσθεσε.
Μιχάλης Καμπιτάκης "Μόνο με την υιοθέτηση μίας πρότασης για ένα διάλογο από την αρχή που θα αφήνει απέξω σκοπιμότητες εκατέρωθεν , κυβέρνησης - αγροτών θα συμφωνήσουμε" επανέλαβε ο πρόεδρος της ΟΑΣΝΗ Γιώργος Τζωρτζάκης στο Ράδιο 9,84 και στο Γιώργο Σαχίνη.
Γιώργος Τζωρτζάκης
"Μόνο με την υιοθέτηση μίας πρότασης για ένα
διάλογο από την αρχή που θα αφήνει απέξω σκοπιμότητες εκατέρωθεν ,
κυβέρνησης - αγροτών θα συμφωνήσουμε" επανέλαβε ο πρόεδρος της ΟΑΣΝΗ
Γιώργος Τζωρτζάκης μιλώντας στο Γιώργο Σαχίνη . Την Τετάρτη η συνάντηση
του Παγκρήτιου συντονιστικού εν μέσω πλήρους αδιεξόδου προκειμένου να
εξεταστούν τα νεώτερα δεδομένα και να αποφασιστεί η περεταίρω στάση
τους.
Δεν εκπροσωπούνται όλα τα μπλόκα
Άγνωστο πάντως παραμένει εάν θα προκύψει και …
«καπνός» από τις επαφές αφού πολλοί αγρότες αφήνουν ανοιχτό το
ενδεχόμενο να μην παραστούν στη συνάντηση.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τη naftemporiki.gr από
τα έως τώρα δεδομένα και αν δεν αλλάξει κάτι στις 12:00 την πόρτα του
Μαξίμου θα περάσουν 17 αγρότες, 5 από τη Θεσσαλία, 5 από τη Μακεδονία,
ένας από την Κρήτη, 2 από την Πελοπόννησο, 3 από το Πανελλαδικό και ένας
από την Πρωτοβουλία.
Εκπροσωπείται η Κρήτη;
Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα υπάρξει εκπροσώπηση από την Κρήτη ωσότο όπως έχει αποκαλύψει ο ράδιο 9,84 και
το neakriti.gr οι αγρότες της Κρήτης υποστηρίζουν ότι δεν θα
παραστούν,αλλά ότι υπήρξε η υπογραφή από την Κρήτη- όχι από το
Παγκρήτιο Συντονιστικό στο σύνολό του -αλλά από μεμονωμένα μέλη του,
που συμφωνούσαν με την Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών - Κτηνοτρόφων -
Αλιέων Ελλάδος να πάνε στη συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα.
Πάντως οι αγρότες του μπλόκου στη Νίκαια ζητούν
συνάντηση την Τρίτη, μαζί τους συντάσσονται οι αγρότες της Κρήτης που
ανήκουν στην Ενωτική Ομοσπονδία, ενώ οι αγρότες της Ανατολικής
Μακεδονίας-Θράκης και κυρίως εκείνοι της συντονιστικής επιτροπής του
μπλόκου στην Εξοχή δεν θα πάνε σε καμία συνάντηση.
Πηγή : Νέα Κρήτη