Σύμφωνα με τη Freddo ένα βράδυ η Ελένη στέρεψε από ιδέες για παραμύθια και έτσι αποφάσισε να γράψει το δικό της βιβλίο. Μετά από παρότρυνση αγαπημένων φίλων η γυμνάστρια αποφάσισε να το εκδώσει! Έτσι πριν από λίγες μέρες συναντήθηκε με τους ανθρώπους από εκδοτικό οίκο και υπέγραψε συνεργασία. Το βιβλίο θα αφορά παιδιά και θα περνάει μηνύματα για την υγεία μέσα από τη διατροφή. Θα είναι μια ξεχωριστή ιστορία σε στίχους.
Πηγή: govastileto.gr
