Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Στη Σητεία έκοψε την πίτα του ο Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης

Κατόπιν προβλήθηκε το αστρονομικού περιεχομένου ντοκιμαντέρ «Το μέλλον του Έβρου καλεί …τους κοσμοναύτες του ISS». Η ταινία αναφέρεται στην επικοινωνία που είχε ο Σύλλογος Αστρονομίας Θράκης με τον ISS το 2009.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας