Όπως τονίζεται σε σχετική της ανακοίνωση :Οι
κάλπες θα ανοίξουν στις 7 το πρωί και θα κλείσουν στις 7 το απόγευμα.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο όσοι είχαν ψηφίσει και στον πρώτο γύρο.
Ψηφίζεις στο εκλογικό τμήμα όπου ψήφισες την πρώτη φορά, χωρίς κανένα
αντίτιμο συμμετοχής.
Επίσης στην ίδια ανακοίνωση της αναφέρεται: "Mε
την ευκαιρία της εορτής των Φώτων, της Μεγάλης αυτής Εορτής της
Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού .Ευχόμαστε Το Άγιο Πνεύμα να φωτίζει τις
ζωές όλων μας και να μας προσδώσει αισιοδοξία για να αντιμετωπίσουμε τις
προκλήσεις του μέλλοντος."
Πηγή : Νέα Κρήτη