Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Την Βασιλόπιτά τους έκοψαν οι χειμερινοί κολυμβητές της Σητείας

Την Βασιλόπιτά του έκοψε ο σύλλογος χειμερινών κολυμβητών Σητείας "η Αλκυόνη"
στην παραλία της πόλης. Ο καλός καιρός ήταν σύμμαχος στους χειμερινούς κολυμβητές της Σητείας να απολαύσουν τη θάλασσα. Κυριακή 10-1-2016.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας