Την Βασιλόπιτά τους έκοψαν οι χειμερινοί κολυμβητές της Σητείας
Την
Βασιλόπιτά του έκοψε ο σύλλογος χειμερινών κολυμβητών Σητείας "η
Αλκυόνη" στην παραλία της πόλης. Ο καλός καιρός ήταν σύμμαχος στους
χειμερινούς κολυμβητές της Σητείας να απολαύσουν τη θάλασσα. Κυριακή
10-1-2016.