Και η προηγούμενη εξάλλου ήταν σε γενικές γραμμές μία ομαλή χρονιά για την υπηρεσία, γεγονός που αναδεικνύει επίσης ότι η Σητεία εξακολουθεί να είναι μία ήσυχη περιοχή.
Ο Λιμενάρχης Σητείας κ. Γιώργος Παττακός ανέφερε στην ΑΝΑΤΟΛΗ: «το 2014 κατεγράφησαν στην περιοχή δικαιοδοσίας του Λιμεναρχείου πέντε πνιγμοί, ενώ το 2015 τρεις. Στους υπόλοιπους τομείς δράσης της υπηρεσίας τα στοιχεία κυμαίνονται περίπου στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά, ωστόσο ορισμένοι καταγράφουν μία μικρή μείωση. Για παράδειγμα μειώθηκαν ιδιαίτερα οι κλοπές ναυτιλιακού εξοπλισμού σε σκάφη. Σημειώθηκαν όμως κάποιες κλοπές στην χερσαία ζώνη του λιμένα Σητείας, σε διάφορες επιχειρήσεις».
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Aνατολή