Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Η διαχείριση των ανακυκλώσιμων υλικών στη Σητεία

Η συζήτηση ανέδειξε το μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με την μη λειτουργία του εργοστασίου στο Ηράκλειο με αποτέλεσμα τα ανακυκλώσιμα των Δήμων Ηρακλείου- Λασιθίου να καταλήγουν στους ΧΥΤΑ.
Οι πολίτες συμμετέχουν στην διαδικασία της ανακύκλωσης, που όμως τελικά δεν ολοκληρώνεται.
Επιπλέον επισημάνθηκαν οι δυσκολίες που υπάρχουν στην περιοχή του Δήμου Σητείας λόγω έλλειψης οχημάτων και προσωπικού, κόστους, αφού με τα ίδια δεδομένα που είχε ξεκινήσει η ανακύκλωση στο πρώην Δήμο Σητείας συνεχίζεται και μετά την συνένωση των Δήμων Ιτάνου, Λεύκης, περιοχής Ανάληψης. Οι προοπτικές με τη δημιουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης στη Σητεία που προβλέπεται από τη νέα σύμβαση, είναι στην σωστή κατεύθυνση, ώστε να μπορεί να γίνεται η ανακύκλωση καλύτερα και σε όλες τις περιοχές του Δήμου, κυρίως στις τουριστικές όπως είναι της Ζάκρου, του Μόχλους, του Ξερόκαμπου κλπ που σήμερα δεν γίνεται ολοκληρωμένα.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας