ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
του Δ.Σ.
του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας Δ. Σητείας
για
την απεργία της 4ης Φεβρουαρίου 2016
Σε μία εποχή που τα χρέη διογκώνονται και η δουλειά
μειώνεται συνεχώς, που η φορολογία και τα χαράτσια εξοντώνουν τις επιχειρήσεις μας,
αυτή τη στιγμή δίνεται η χαριστική βολή στην κοινωνική ασφάλιση.
Τα νέα μέτρα
που επιχειρεί να περάσει η κυβέρνηση θα έχουν καταστροφικές συνέπειες στη
βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, αλλά και στη ζωή όλων μας, αγροτών, συνταξιούχων,
αυτοαπασχολούμενων, καθώς πλέον παγιώνονται οι ήδη επιβεβλημένες δραστικές
μειώσεις σε συντάξεις και κοινωνικές παροχές.
Συμμετέχοντας στην απεργία, υψώνουμε τείχος αντίστασης και
απαιτούμε να αποσυρθεί άμεσα η πρόταση για το ασφαλιστικό, που κάθε άλλο παρά
σωτήρια θα είναι.
Όλοι μαζί ενωμένοι, εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι,
αγρότες, συνταξιούχοι, παλεύοντας στο πλευρό του συναγωνιστή μας, δυναμώνουμε
τη λαϊκή συμμαχία, και ερχόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο να τους σταματήσουμε.
Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, το Δ.Σ. του Συλλόγου
Καταστημάτων Εστίασης & Ψυχαγωγίας του Δήμου Σητείας στηρίζει την
προγραμματισμένη για τις 4 Φεβρουαρίου απεργία, και συντάσσεται με τη Γενική
Συνομοσπονδία στον αγώνα κατά των επαχθών μέτρων που αν εφαρμοστούν θα
επιβάλλουν ακόμη περισσότερα δυσβάστακτα φορτία στους επαγγελματίες του κλάδου,
καλώντας όλα τα μέλη του να συμμετάσχουν κατά βούληση στις απεργιακές
κινητοποιήσεις.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜ. ΘΕΟΦΙΛΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
