
Την Πέμπτη 21-1-2016
μαθητές της Ε΄& Στ΄ τάξης του 1ου Δ. Σχολείου με τη συνοδεία των
δ/λων τους επισκέφτηκαν το Δημαρχείο Σητείας
σε μια διδακτική επίσκεψη που
στόχο είχε την ενημέρωση, πρόληψη και τη στροφή της προσοχής όλων μας στη
διαμόρφωση καλών συνηθειών για το θαλάσσιο περιβάλλον .
Η
επίσκεψη εντάχθηκε στα πλαίσια του
προγράμματος Erasmus+KA2 «Sea Breeze-bringing European people together».
Τους
μικρούς μαθητές υποδέχτηκε στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου
Σητείας ο
πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ και Αντιδήμαρχος
Σητείας κ. Λεωνίδας Τερζής, προκειμένου να φέρει τα παιδιά σε μια πρώτη γνωριμία
με το χώρο του Δήμου, το ρόλο και τη συμβολή της επιχείρησης του ΔΟΚΑΣ μέσα από
τις δράσεις που αναπτύσσονται στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Σητείας, και
αφετέρου να έρθουν τα ίδια τα παιδιά σε επαφή με φορείς της τοπικής κοινωνίας,
να αλληλεπιδράσουν και να συνεργαστούν.
Ο κ. Τερζής
ευχαρίστησε τους μαθητές και τους
δασκάλους τους, κ. Αικατερινίδη & κ. Κουτσιαύτη, για την τόσο
εποικοδομητική και χρήσιμη επίσκεψη και συμφώνησαν για την από κοινού
συνεργασία σε μια σειρά καλών πρακτικών με στόχο την προαγωγή της προστασίας
του φυσικού περιβάλλοντος της ακτής.
