Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Επικήδειος Λόγος της Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Π. Πετράκη κατά την εξόδιο ακολουθία του Μητροπολίτη Πέτρας και Χερρονήσου Νεκταρίου

Σεβασμιότατε ποιμενάρχη μας,
Το άγγελμα της εκδημίας σου στους ουρανούς σκόρπισε θλίψη βαθιά σε όλους μας, κλήρο και λαό, της Ιστορικής Μητρόπολης σου Πετράς και Χερονήσου και ολόκληρης της αγαπημένης σου Κρήτης.
Γιατί ήσουν ένας άξιος φωτισμένος και επιβλητικός ποιμενάρχης και συνάμα ένας ταπεινός, προσηνής και μειλίχιος άνθρωπος και υποκλινόμαστε σήμερα με σεβασμό και αγάπη προ του σεπτού σου σκηνώματος και σε προπέμπομε με δόξα και τιμή στην οδό του παραδείσου.
Μετοίκισες αγαπημένε μας ποιμενάρχη στους ουρανούς, αλλά εμείς στον τόπο όπου έζησες και διακόνισσες θα σε θυμόμαστε για πάντα, γιατί θα σε θυμίζει το σπουδαίο εκκλησιαστικό, πνευματικό και κοινωνικό σου έργο.
Θα σε θυμίζει ο καλλιεπείς και μεστός, διδακτικός και παραμυθητικός σου λόγος.
Θα σε θυμίζουν το ανοικτό και οξύ πνεύμα και το αδαμάντινο ήθος.
Θα σε θυμίζουν τα έργα της πίστεως, τα έργα της αγάπης, όπως είναι τα γηροκομεία στο Οροπέδιο, στον Άγιο Νικόλαο και τη Νεάπολη, τα φιλόπτωχα ταμεία και οι υπηρεσίες στους πάσχοντες. Όπως είναι η διάσωση, αποκατάσταση και ανάδειξη των Χριστιανικών μας μνημείων και η απόδοση τους στον άνθρωπο ως χώρων ψυχικής ανάτασης και πνευματικής οικοδομής. Όπως ακριβώς αντιλαμβανόσουν τον θρησκευτικό τουρισμό του οποίου υπήρξες πρωτοπόρος εισηγητής και εμπνευσμένος καθοδηγητής και εργάτης στο νησί μας.
Σεβασμιότατε ποιμενάρχη μας, με βαθιά θλίψη και σεβασμό σε αποχαιρετώ και προσωπικά και δεν θα λησμονήσω ποτέ την εξαιρετική συνεργασία μας στα έργα της αγάπης, της αγάπης στον άνθρωπο και στον τόπο. Η λαμπρή παρακαταθήκη που μας αφήνεις και το φωτεινό σου παράδειγμα θα με εμπνέουν και θα με στηρίζουν στο έργο μου και τη ζωή.
Ας είναι αιωνία η μνήμη σου.

Συνολικες προβολες σελιδας