Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Τελετή λήξης για τη δράση της συμβουλευτικής σύμπραξης "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ"

Τελετή Λήξης για τη Δράση της Συμβουλευτικής, διοργανώνει η Εκπαιδευτική-Αναπτυξιακή ΠΛΟΗΓΟΣ (πρώην ΚΕΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΗΤΗΣ), στο πλαίσιο της Πράξης: «Στηρίζουμε την Εργασία και την Ανάπτυξη», που υλοποιείται από την Α.Σ. «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ».


Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015, στις 7μμ, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας.

Στη πλαίσιο της τελετής θα γίνει απολογισμός και αξιολόγηση της εφαρμογής της Δράσης Συμβουλευτικής. Επίσης, θα γίνει παρουσίαση καλών πρακτικών από την υλοποίηση των ενεργειών.

Η υλοποίηση του προγράμματος ξεκίνησε στις αρχές του 2013 και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου 2015. Στο διάστημα αυτό 100 άνεργοι από τους Δήμους Σητείας και Ιεράπετρας δέχτηκαν ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής και κατάρτισης, με στόχο την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 4348/10-08-2012 Απόφαση Ένταξης της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Κρήτης, της Πράξης στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» 2007-2013.

Συνολικες προβολες σελιδας