Οι κάλπες άνοιξαν στις 7 το πρωί, δικαστικοί αντιπρόσωποι και μέλη εφορευτικών επιτροπών παρουσιάστηκαν κανονικά. Η προσέλευση των ψηφοφόρων ήταν συνεχής, κατά διαστήματα αυξημένη- λίγο μετά τις 11 το πρωί και μετά τις 5 το απόγευμα.
Στο Δήμο Σητείας λειτούργησαν 48 εκλογικά τμήματα, 36 στις Τοπικές Κοινότητες και 12 στην πόλη.
«Σε ήρεμους τόνους διεξήχθη η εκλογική διαδικασία», όπως ανέφερε και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Νίκος Λαντζανάκης.
Οι υπηρεσίες του Δήμου και το ΚΕΠ, τα γραφεία στις Δημοτικές Ενότητες Ιτάνου, Λεύκης και Ανάληψης λειτουργούσαν καθ' όλη τη διάρκεια της ψηφοφορίας, για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες που απαιτήθηκε να προχωρήσουν σε ταυτοποιήσεις.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή