Σε
κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 9-12-2014 η
τελετή παράδοσης παραλαβής διοίκησης του Λιμεναρχείου Σητείας.
Ο Απερχόμενος Λιμενάρχης Μανώλης Αντωνάκης αφού ευχαρίστησε όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί του στα πέντε χρόνια που διετέλεσε λιμενάρχης παρέδωσε τη διοίκηση στο νέο Λιμενάρχη Σητείας υποπλοίαρχο Λιμενικού σώματος Γεώργιο Πατακό.
Ο Απερχόμενος Λιμενάρχης Μανώλης Αντωνάκης αφού ευχαρίστησε όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί του στα πέντε χρόνια που διετέλεσε λιμενάρχης παρέδωσε τη διοίκηση στο νέο Λιμενάρχη Σητείας υποπλοίαρχο Λιμενικού σώματος Γεώργιο Πατακό.
Πηγή : StudioVai