Συνάντηση εκπροσώπων της Περιφερειακής
Ενότητας Λασιθίου με το προεδρείο του Συμβουλίου του Συλλόγου των
Βενζινοπωλών Λασιθίου πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 2 Δεκεμβρίου στα
γραφεία της Ενότητας στο Λασίθι.
Στη συνάντηση, που έγινε με πρωτοβουλία της
αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Πελαγίας Πετράκη, συμμετείχε ο αναπληρωτής
προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής
Ενότητας Λασθίου κ. Μ. Ζαφειράκης, ο προϊστάμενος του Τεχνικού Τμήματος
κ. Γ. Σκουλικάρης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Βενζινοπωλών κ. Γ. Ψυλλάκης,
ο γραμματέας κ. Π. Επιτροπάκης και ο ταμίας κ. Χ. Ευγενικός.
Στόχος της συνάντησης ήταν να ενημερωθούν οι
βενζινοπώλες του Λασιθίου για το Νόμο 4155/13 προκειμένου να υποβάλουν
τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έγκριση σχεδιαγραμμάτων και την
έκδοση νέας άδειας λειτουργίας των πρατηρίων τους.
«Με δεδομένο ότι μετά την παρέλευση της τεθείσας
προθεσμίας η αρμόδια υπηρεσία μπορεί να προχωρήσει σε προσωρινή ανάκληση
της άδειας λειτουργίας του πρατηρίου, κρίθηκε απαραίτητη η σημερινή
ενημέρωση προκειμένου οι βενζινοπώλες να προβούν στις απαραίτητες
διαδικασίες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του νόμου», δήλωσε η
αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου.
Πηγή : Νέα Κρήτη